![](https://any-id.nl/wp-content/uploads/2024/11/AnyID-white-1024x294.png)
FAQ - Veelgestelde vragen
<span data-metadata=""><span data-buffer="">Op deze pagina vind je de antwoorden op de meest voorkomende vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op.
- Op de Passes pagina, klik op een van de drie templates (Coupon, Membership, of Stamp).
- Vul hier alle informatie in op het General en Front side tabblad. Dit gaat over je bedrijf, de kaart, en als nodig, de korting of announcement.
- Klik op Save.
- Indien je een coupon kaart aanmaakt, sla stap 5 over.
- Om de kaart op hun telefoon te zetten moet de klant kun naam en e-mailadres invullen. Hier kun je de pagina waarop ze dat doen ontwerpen. Voeg je logo toe, en typ een eigen tekst. Hier kun je ook de kleuren aanpassen zodat ze bij jouw merk passen.
- Download nu de QR code, of kopieer de URL. Deze deel je met je klanten zodat zij de kaart op hun telefoon kunnen zetten. Klaar!
- Op de Notifications pagina, selecteer de kaart waarnaar je de notificatie wilt sturen. Iedereen die deze kaart op hun telefoon heeft staan ontvangt deze notificatie.
- Typ je bericht in het tekstveld Notification text en klik op Send notification.
- Controleer je bericht en klik op Send notification.
- In de Passes pagina, open de kaart die je wenst te delen.
- Navigeer naar het Share tabblad.
- Download hier de QR code of kopieer de URL om te delen met je klanten. Met deze QR of URL kunnen zij de kaart op hun telefoon zetten.
Ja, open in de Passes pagina de kaart die je wenst aan te passen. Hier kun je alle informatie updaten en opslaan door op Save te klikken.
De twee kaarten zien er iets anders uit omdat ze op een ander merk telefoon gebruikt worden. De pas doet verder precies hetzelfde.
Op een kaart met announcements (de Membership kaart) kun je de Announcement aanpassen door de kaart te openen op de Passes pagina. Vervolgens kun je op het Front side tabblad onderin de Announcement aanpassen.
Kom je er niet uit?